Com-Net i Ulsteinvik hadde totalpakken. De kommer hit for å veilede oss hvis det er noe vi trenger hjelp til. Dermed kan vi bruke tid på det vi er gode på.

Det sier daglig leder i IGLO Mano, Ole Henrik Eidsvik, etter at de valgte Com-Net som leverandør da de ønsket å forenkle sin totalpakke for data- og nettverksløsninger.

– Vi hadde blant annet en server som var avleggs og trengte å moderniseres. Vi hadde behov for assistanse på organisering av data og lagring – samt eposter og hjemmesider. Via en partner i Ulsteinvik fikk vi anbefalt Com-Net, forteller Eidsvik.

Com-Net kom med gode anbefalinger, rådgivning og et tilbud som passet IGLO. IGLO Mano ønsket ikke å bruke mer tid på å lete etter andre leverandører. Com-Net hadde det de var på jakt etter.

Flyttet alt
– Vi skrinla alt, og flyttet alle programvarer over til sky. Timeregistrering, fakturering, regnskap og e-post. De leverte varene som de skulle og vi har hatt en god dialog hele veien. Trenger vi hjelp kommer de hit for å veilede. Vi slipper å bruke mye tid på ting vi ikke har greie på. Nå bruker vi tid på det vi er gode på, forteller Eidsvik.

Han mener fordelen med Com-Net er at de ikke er for store. De er lokale og snakker samme språk. De forklarer ting på en jordnær måte, og ingen spørsmål er dumme. Eidsvik sier at de føler de kjenner de ansatte i Com-Net og det gir trygghet og tillit.

Trygghet og tillit
–  Vi kan ringe de når som helst. Det er veldig greit å ha kun ett telefonnummer å ringe til og som kan ta seg av hele kontorbiten. Som totalleverandør har de levert internett, bytta ut alle datamaskinene, fått ny wifi for god dekning og ikke minst rutiner for backup.  Vi anbefaler absolutt Com-Net til andre bedrifter, sier Eidsvik.